Samen met

Samen met andere mensen en organisaties die ook het belang inzien van meer natuur willen we meer nieuwe natuur realiseren. Want natuur draagt namelijk bij aan ons welbevinden, onze gezondheid.

Met anderen

Een integrale aanpak in het realiseren van nieuwe natuur staat bij Stichting Nieuwe Natuur centraal. De stichting is hierin de initiator en katalysator om meer natuur te realiseren. Samen met bekende en nieuwe partners natuurdoelen realiseren, liefst zoveel mogelijk in samenhang met andere maatschappelijke doelen. Voor het beheer van natuur gaan we graag in gesprek met omliggende natuurorganisaties en grondeigenaren, zodat onze gronden onderdeel worden van een groter beheer.

Zo realiseren we samen nieuwe natuur met respect voor ieders persoonlijk belang.

Samen maken we Nederland mooier en groener.

We zijn trots dat onderstaande organisaties structureel met ons willen samenwerken en een bijdrage leveren aan het realiseren van meer natuur.

Wij werken samen met: