Bijdragen

De natuurbegraafplaatsen van Natuurbegraven Nederland zorgen voor de inkomsten, zodat we nieuwe natuur kunnen maken. Kies je voor een plek op deze natuurbegraafplaatsen, dan draag je bij aan nieuwe natuur.

Fonds Stichting Nieuwe Natuur

Van ieder verkocht plekje wordt €25,- gestort in het fonds van Stichting Nieuwe Natuur. Natuurbegraven Nederland voegt hier nog eens €25,- aan toe.

Daarnaast werken we samen met Groen Ontwikkelfonds Brabant van de provincie Noord-Brabant die bijdraagt in de aankoop, inrichting en beheer van de nieuwe natuur.

Ook ontvangen we giften van mensen en organisaties, in geld en in natura, om samen meer nieuwe natuur te maken.

Giften en donaties

Naast bijdragen van organisaties waar we mee samenwerken, ontvangen we ook donaties en giften van mensen. Mensen die het belang van meer natuur in Nederland onderschrijven en daar een bijdrage aan wil leveren. Stichting Nieuwe Natuur is erg vereerd dat al deze mensen en organisaties ons steunen bij het realiseren van meer nieuwe natuur!

Meer informatie via het contactformulier